Meet & greet DIGItaalmaker Janna Dergent

Digitaalmaker Janna Dergent

Onze youngster Janna studeerde Communicatiemanagement aan de Thomas More Hogeschool en is gespecialiseerd in Digital Media Management. Nog voor ze in juni goed en wel afstudeerde, schuimde ze jobdatabanks af op zoek naar het ‘echte’ werk. De eerste vacature die via e-mail alert in haar mailbox terechtkwam, was die van KDV-Language & More.

“Ik was meteen overtuigd door de match: de mix van mijn diploma met mijn voorliefde voor copywriting waren in mijn ogen perfect voor de job. Mijn motivatiebrief en CV gingen diezelfde avond nog de deur uit, et voilà: hier zit ik dan 😉. Mijn eerste sollicitatie (voor een niet-studentenjob) was dus meteen raak!” – aldus Janna.

Janna kruipt bij KDV – Language dagelijks in haar pen als content marketeer en copywriter.

De juiste tone of voice zit in kleine nuances

Wat ze zo boeiend vindt aan copywriting?

De afwisseling, ieder bedrijf heeft een eigen persoonlijkheid. Janna vindt het superleuk om die te leren kennen, en vervolgens te vertalen in een manier van communiceren, een tone of voice die ‘klopt’. En dat zit in de kleine nuances.

Maar er is natuurlijk meer dan werken alleen. Onze content marketeer is een fanatieke scout. Als ‘gestopte leiding’ is ze nog steeds actief als stam en in het District Noorderkempen, ter ondersteuning van alle scoutsgroepen in de regio.

Verder houdt ze van terrasjes doen, sporten en gezond koken. Neem zeker een kijkje op haar insta-blog @broccoliefje voor lekkere receptjes!

Geef een reactie

Hoe pakt jouw bedrijf vertalingen aan?
Kan het beter en efficiënter?

In dit e-book geven we alle tips hieromtrent.

Download E-book 

css.php