Impact creëren voor onze klanten, dat zit in ons DNA. Op projectbasis bijvoorbeeld, met kwaliteitsvolle use cases, brochures, online marketing, magazines of vertaalwerk. Of structureel, met het oog op duurzame groei voor de lange termijn… enter Business Support, onze afdeling die meertalige allround communicatieondersteuning biedt vanaf 4 à 8 uur per week. AGePe Logistics Software plukt hiervan inmiddels de vruchten.

AGePe Logistics Software is een gespecialiseerde ontwikkelaar van logistieke ERP-software, met focus op nichemarkten zoals kunstvervoer en verhuistransport, inclusief internationale projecten. Met meer dan 45 jaar ervaring bouwde het bedrijf recent een nieuw softwareplatform op basis van Mendix-technologie, gericht op snelheid, schaalbaarheid en integratie. Hun oplossingen – My-ART-Logistics voor kunstvervoerders en My-MOVE-Logistics voor verhuisbedrijven – zijn volledig afgestemd op de specifieke behoeften van deze sectoren. AGePe Logistics Software staat bekend om klantgerichtheid en het vertalen van praktijkervaring in doeltreffende software. Voeg daarbij een professioneel team met geweldige groeiambities en het hart op de juiste plaats… en je begrijpt dat wij in deze samenwerking een match vonden.

Wat in 2017 laagdrempelig begon als een sporadisch partnership voor kleine projecten en vertalingen, is nu uitgegroeid tot een structurele samenwerking. “Omdat onze marketing- en communicatienoden steeds groter werden. We wilden een nabije partner met kennis van zaken, een meertalige partij die de online marketingtrein doet bollen en ons doet groeien zonder gedoe. Korte lijnen, remote en on site ontzorging. We vonden die expertise bij KDV – Language & More en hun Business Support”, aldus Luc Loodts, CEO van AGePe Logistics Software.

Voordelen Business Support

Business Support biedt een aantal voordelen ten opzichte van een projectmatige of ad hoc aanpak. Zoals continuïteit en full focus, waarbij we op vaste momenten per week zonder afleiding van andere projecten of binnenkomende mails aan het marketing- en communicatieplan van AGePe Logistics Software werken.

Om dergelijke trajecten tot een succes te maken, starten we altijd met een communicatieaudit, gevolgd door een verslag en een actieplan. Van strategie tot uitvoering maken we het waar. We werken vanuit het hart van de organisatie, en we laten ons qua prioriteiten voeden door sales en andere business units, zodat we weten welke doelstellingen we moeten halen. Onze voelsprieten staan altijd aan. Wederzijds vertrouwen en focus op groei stuwen ons vooruit.

360-gradenaanpak loont

En deze aanpak rendeert. De 360-gradencommunicatieondersteuning met een mix van mailings, social media, advertenties, events, etc. zorgt ervoor dat AGePe Logistics Software verder kan uitbreiden met nieuwe klanten en partners op een internationaal actieterrein. Zo leverde de laatste mailingcampagne demo-aanvragen op van over heel de wereld, steeg het bereik op socials met 20% en ging het aantal offerte-aanvragen omhoog.

“Het is een prachtige en fijne organisatie om mee te mogen samenwerken”, besluit onze communicatie allrounder Katrien De Vocht. “Het is geen kwestie van wat to do’s afvinken. Het is bovenal adviseren, bijsturen, elkaar inspireren en versterken. Zo voelt de business van onze klant een beetje als die van onszelf.”

Ook nood aan permanente ondersteuning voor marketing en communicatie? Let’s talk.