Google AdWords optimaal?

AdWords, taal en locatie Google AdWords is een uitstekend middel om uw bedrijf en organisatie op de digitale kaart te zetten. Mits betaling worden uw advertenties – gebaseerd op zoekwoorden die u zelf kiest – bovenaan of naast de zoekresultaten in Google weergegeven. Hoe meer u betaalt per klik, hoe hoger uw advertentie zal verschijnen. […]

Taaltip: e-mail of email, i-bankieren of ibankieren. Weet jij het?

Zo zit de vork in de steel: in een samenstelling met een cijfer, initiaalwoord, losse letter, symbool of een combinatie daarvan schrijven we een koppelteken. Voorbeelden:       87-jarige, 100-jarige       pc-netwerk, tv-programma       e-mail, i-bankieren       €-symbool, +-teken       mp3-speler, A4-formaat Even opletten 1: afleidingen […]

Transcreation, een boost voor meertalige marketingcontent

‘Transcreation’, noem het niet zo maar een ‘buzzwoord’. Iedereen die serieus met marketing, tekst en vertaling bezig is, heeft er mee te maken. Het is eigenlijk een combinatie van ‘translation’ en ‘content creation’, simpelweg creatieve vertaling. De grens tussen vertalen en schrijven vervaagt. Je kunt marketingteksten en websites dankzij transcreatie verbeteren en de boodschap in […]

css.php